Je kan ons enkel rechtstreeks contacteren om volgende redenen:
Je wil een fout melden
Je merkt dat er iets niet correct is op onze website. Bijvoorbeeld: een adres klopt niet, een link werkt niet, wetgeving is veranderd,… Een adres passen we uiterlijk binnen een week aan. Als wetgeving verandert, dan duurt dat langer.
Je wil je mening kwijt
Zeg wat je goed en wat je minder goed vindt. Alle opmerkingen en suggesties vinden we belangrijk. We sturen je zeker binnen 5 werkdagen een mailtje dat we jouw suggestie, idee of opmerking ontvangen hebben. We proberen zo veel mogelijk rekening te houden met suggesties.
Je hebt een klacht
Een klacht dien je pas in wanneer je vindt dat we onze eigen regels overtreden. Bijvoorbeeld: we hebben je persoonlijke gegevens doorgegeven.
We gaan na wat je klacht is en wat er gebeurd is. We willen je klacht zo snel mogelijk beantwoorden en willen daarbij de termijn van een maand (van ontvangst tot vertrek van de klacht) niet overschrijden. Gebeurt dit toch, omdat de klacht meer onderzoekswerk vereist, dan verwittigen we je hierover. We beschouwen een klacht als afgehandeld als deze naar behoren en in de lijn van de klacht beantwoord is of als jij ons een seintje geeft dat het in orde is.